mandag den 5. maj 2008

Mit eget blomsterbed

Straumsbukta ingeniør- og entreprenørselskab ved J. Hansen har haft travlt i weekenden.
Jeg har flyttet et par tons jord og otte trillebørfulde kampesten, fordi det med forårets pludselige ankomst stod lysende klart for mig, at vi mangler et ordentligt blomsterbed.
Nu er der generelt ikke så langt fra tanke til handling, så jeg kastede mig ud i opgaven. Projektmagere og arkitekter ville vel have nedsat en arbejdsgruppe først, tegnet på opgaven et halvt års tid, taget et specialarbejderkursus i brolægning og så videre - og med lidt held ville bedet så være færdig om to år.
Jeg er heldigvis ikke hæmmet af akademisk planlægningstrang, så det tog mig faktisk mindre en 24 timer at løse opgaven. Det er jeg da egentlig lidt stolt af.
Og det var så den uge. Nu er der kun en uge tilbage til vores ferie begynder.

Ha' det
Jesper

Ingen kommentarer: