søndag den 8. juni 2008

En fyraftensbajer i haven

Fredag kom sommeren endelig til Straumsbukta. Træt og udslidt efter turen til Canada og et kort besøg på kontoret for at tjekke posten blev det endelig fredag middag tid til en velfortjent fyraftensbajer. Men i anledning af sommerens komme mente jeg nu godt at kunne tillade mig at skifte øllet ud med en toldfri Chablis 1. cru. Det er jo kun sommer en gang om året!
Og så var det en passende anledning til at indvie den nye vinkøler, som min søster forærede mig i fødseldagsgave. Smuk Danish Design som klæder den nordnorske sommer. Tak for gaven! - Og skål.
Og så synes jeg lige, at vi skal tage et lille kig på mit hjemme-byggede blomsterbed, som nu er færdigt og tilplantet. Der skal nok komme meget mere fra haven i sommerens løb her på bloggen. Men inden da vil jeg gerne fortælle lidt om midnatssolen i det næste indlæg.

Ha' det
Jesper

Ingen kommentarer: