søndag den 10. januar 2010

Møgvejr









Mens Danmark og det meste af Norge skutter sig i vinterfrosten, så har vi et rigtigt gedigent møgvejr her i Tromsø. I skrivende stund - søndag middag - ligger temperaturen på seks grader og det siler ned. Sådan har det i øvrigt været hele weekenden.
Men ikke desto mindre så skulle jeg da ud og have lidt luft lørdag. Jeg kørte en tur til Straumsbukta i middagslyset - den smule der var - men det var overhovedet ikke vejr til at stå ud af bilen, så alt, hvad det kunne blive til, er dette disede billede af Straumsbukta taget fra Buktelia. Cirklen markerer stedet, hvor vort gamle hus lå - og hvor Leif-Inge nu er i gang med sit nye hus. Det så færdigt ud udefra, men såvidt jeg kunne se, er de da ikke flyttet ind endnu.
På vejen hjem skulle jeg lige handle i OBS - og da jeg stod ud af bilen, faldt jeg lige så kort jeg er. Hele parkeringspladsen var dækket med is med et lag vand oven over - og den slags er som bekendt glat. Så, ja, møgvejr, det er, hvad det er.
Resten af weekenden må vist stå på indendørs sysler.

Ha' det
Jesper

Ingen kommentarer: