tirsdag den 9. februar 2010

Vinterbilleder fra Tromsø

Nu skal der jo en del til at imponere snevante danskere denne vinter, men jeg synes alligevel, at jeg godt vil vise lidt norsk sne.
Efter en lang periode, hvor det ganske vist har været koldt, men alt nedbør er faldet som regn, kom der endelig sne i weekenden.
Jeg oplevede det ikke selv - jeg var i Danmark for at skovle sne på Øland. Men bilen har stået og taget imod noget, der vel ligner 30 centimeter ren puddersne.
Heldigvis er det dejligt vejr og ved at være lyst om morgenen, så både mandag og tirsdag er jeg gået på arbejde. Jeg orker næsten ikke at skulle grave bilen fri, for der er blevet lovet mere sne i slutningen af ugen - og jeg har tænkt mig allerede at vende næsen mod Danmark igen torsdag morgen. Så hellere vente - hvem ved, måske er vi så heldige, at der kommer tø i næste uge.

Ha' det
Jesper

Ingen kommentarer: