fredag den 20. juli 2012

Hul igennem

Trådløs internet er en nødvendighed i dagens spejderarbejde
Onsdag eftermiddag ankom jeg til Spejdernes Lejr i Holstebro - og det er godtnok stort. Måske også for stort - for jeg har blandt andet fundet ud, at der er cirka 25 minutters mellem min arbejdsplads og kantinen. Det er voldsomt spild af tid, men selvfølgelig ganske befordrende for appetitten. 


Don tjekker e-mails...
Men ellers er lejren i fuld gang med at blive bygget op - og vi er blevet lovet et internt bussystem, der skal løse problemet med transporten til kantinen. 
Det er opbygningens tid - og der er mange ting, der ikke virker endnu. Men det kommer hen ad vejen. Netop for et par timer siden åbnede lejrens trådløse net - og jeg er altså nu på nettet.

Det betyder flere blog-artikler i den kommende tid - blandt andet om alle vennerne fra Nuuk, som ankommer i nat. Jeg har brugt formiddagen på at købe ind til en gang natmad, når de ankommer i bil fra København, hvor GL 782 har foirventet ankomst ved 21-tiden.

Ingen kommentarer: