fredag den 18. juli 2014

Pakkeriet

Grejet skal tjekkes og pakkes

Alt skal tjekkes.
Forude ligger 15 overnatninger i telt, når jeg i de kommende uger deltager i "Vikingerne slår tilbage".

Derfor står fredagen i pakkeriets tegn. Alt skal tjekkes - for når man står i Sønderjylland 300 km hjemmefra, er det altså træls at mangle en teltstang.

Arbejdet var ikke helt forgæves - for da jeg fandt mine gamle fjällräven-bukser, viste det sig, hvad jeg dybest set godt kunne huske, at lynlåsen var i stykker. Så her til formiddag måtte jeg også lige en tur til Fjerritslev til Tøjmagerens Værksted for at få den sag ordnet. De klarede det på fem minutter - med et smil ovenikøbet - men de kunne også fortælle, at jeg var kunde nummer ti i dag med en lynlås, der lige skulle ordnes inden ferien...

Dina bliver indtil videre hjemme. Hun har endnu ikke taget stilling til, om hun vil ned og besøge mig på Stevninghus - men under alle omstændigheder har jeg da også pakket hendes sovepose og liggeunderlag, så hun ikke skal døje med det, hvis hun ellers gider tage toget sydpå.

Ingen kommentarer: