tirsdag den 19. august 2014

Sortfod

Sommerens fodspor

Nu er det jo ikke fordi, min korte, brede andefod er en speciel skønhedsåbenbaring, men jeg kan nu alligevel ikke lade være med at dele dette billede med bloggens læsere.

Det har jo været en dejlig lang sommer - og vi kan stadig nå masser af sommervejr og måske en indian summer til efteråret. Men de seneste dages regn, blæst og kulde har nu alligevel gjort, at sandalerne er blevet sat til side.

Og efter sådan en lang sommer med korte bukser og sandaler er kroppen jo sund og solbrun at se til. Altså lige bortset fra der, hvor sandalernes remme har siddet. Pudsigt ser det ud - og får mig til at tænke på manden i arresten, der bliver solbrændt i striber.

Heldigvis har jeg min frihed - og kan rende rundt i solen dagen lang. Og så er det altså, at foden kommer til at se lidt broget ud.

Ingen kommentarer: