mandag den 13. juli 2015

Vesterhavsmarchen 2015

Same procedure as last year

Blokhus Kanonlaug stod for startskuddet.
Søndag var der jo Vesterhavsmarch - og som sædvanlig var jeg håndlanger på Midtvejsposten, der i mange år er blevet drevet af 8. Sct. Georgsgilde i Aalborg.

Det er en god tjans, som vi har haft i mange år - og vi kan metieren, så der skal ikke de helt store forberedelser til. Vi mødte kl. 7 og pakkede bilerne med grejet. Kl. 8.15 var på stedet - og klokken 8.45 var teltet rejst, fadølsanlægget sluttet til og grillen tændt. Og da marchen først begynder kl. 9 var der særdeles god tid til morgenmad med mere.

For en gangs skyld var vejret med os - og det blev i det hele taget en herlig dag på stranden, selv om jeg da godt nok var lidt øm i koderne, da jeg kom hjem ved halvsekstiden...

Jeg tog en del fotos i løbet af dagen. Jeg har gemt de bedste i dette galleri: Vesterhavsmarch 2015.
Vi ankom til posten klokken 8.15...
...Og klokken 8.45 var vi klar...
Anni Carlsen er en rigtig march-veteran. Hun har deltaget
i samtlige Vesterhavsmarcher siden starten i 1971.
Stranden er stor - men overalt var der vandringsfolk.
Og så er der tid til en fyraftens...

Ingen kommentarer: