tirsdag den 26. juli 2016

De gamle gutter

Mit åndehul

Klik her for fuld størrelse.
Nordjyske Stiftstidende har benyttet sommerens agurketid til en serie, hvor avisens medarbejdere og forskellige andre har præsenteret deres åndehul - det sted hvor man tager hen for at få ro.

Det har blandt andet budt på en fisketur med Aalborgs borgmester, et kig på en veteranbilklub, en tur på Louns-halvøen med naturvejlederen som Gudhjælpemig slapper af ude i naturen på trods af jobbet og musikanmelderen, der slapper af med Bruce Springsteen. Mandag havde jeg så lejlighed til at præsentere mit åndehul, som - sådan som det sikkert er mange af bloggens læsere bekendt - er Sct. Georgs Gildet.

Fint nok - jeg kan tale længe og positivt om spejderne og gilderne, men sjovest var nu, at artiklen også gav en kommentar i tirsdagsavisen fra min gamle kollegienabo og tidlige byrådsmedlem for SF i Aalborg, Jørgen Andersen, der mildest talt vendte tommelen opad:

”Mit åndehul” har stort set været en succes med mange sjove vinkler og historier. Det bliver vel nu ikke meget større end fortællingen om min tommelkollega Jesper Hansens madorgier i Sct. Georgs Gilderne:-)"

Ingen kommentarer: