fredag den 23. marts 2018

Lynkarriere

Chief of photographers

Sommetider går tingene hurtigt i Grønland. Meget hurtigt endda.

I sidste uge meldte jeg mig frivilligt til at fotografere ved Arctic Circle Race, fordi man simpelthen manglede fotografer til at sikre løbet omtale og synlighed i medierne.

Nu - en uge efter - er jeg så steget i graderne. Da jeg tjekkede ind torsdag aften og fik mit ID, måtte jeg konstatere, at jeg pludselig - uden at nogen har spurgt mig - er cheffotograf.

Sådan er livet -  og det går nok endda med et ungt hold, der brænder efter at komme ud i silamiutten og lave gode fotos... Det er i morgen, det går løs allerede fra morgenstunden, hvor alle løbsdeltagerne skal fotograferes til deres diplomer, inden løbet starter klokken 10.

For resten er der et fantastisk nordlys nu her sidst på aftenen, så jeg var lige en tur ude på trappen og snuppe et par nordlys-billeder til samlingen...



Ingen kommentarer: