søndag den 2. maj 2010

Verdensarven















Sidste søndag var jeg på en fantastisk sejltur på Ilulissat Isfjord, der ikke uberettiget er optaget på UNESCO's verdensarv-liste. Selv om man måske skulle mene, at jeg efterhånden har set de isfjelde, jeg skal se, kunne jeg ikke lade være med at bruge kamaraet flittigt - vel vidende at fotos slet ikke kan gengive denne fantastiske isverden. Isfjeldene er store - kæmpestore - og farverne er et mangfold af hvide, grønne og blå nuancer tilsat lidt gråt, brunt og sort.
Det er en verden for sig selv, som skal opleves - ikke på en computer, men i virkeligheden og gerne på en dejlig forårsdag, hvor solen brænder fra en skyfri himmel. I mangel af ord vil jeg lade billederne tale for sig selv...



















Ha' det
Jesper

1 kommentar:

Margot sagde ...

Faen! Så vakkert!