tirsdag den 24. juli 2012

Popcorn

Underholdning med paella-panden

Paellapande med popcorn.
Jeg har for nylig købt en kæmpe-paella-pande - og derfor besøgte jeg min spejderskolen og min søster, som optræder på Spejdernes Lejr med deres 200 personers pande.
Jeg regnede med at få et par staldtip - og ganske rigtigt. For spejderne fra Spejderskolen brugte nemlig den store pande til at lave popcorn. Et ganske underholdende, men helt i gennem useriøst indslag. Søster kunne fortælle, at specielt de mindste spejdere er ret vilde med at fange de springende popcorn med spejderkruset.
Jeg har nu studeret Spejderskolens tilbehør til paella-panden - og efter lejren går turen til smeden, så jeg også kan komme i gang med at lave paella over bål. Allerede den 16. august har jeg lovet at lave paella til Sct. Georgs Gildet i Aalborg.

Ingen kommentarer: