onsdag den 1. august 2012

Internt for bloggere

Fotogene spejdere

Jeg kunne naturligvis ikke lade være med at besøge Farsø-spejderne på Spejdernes Lejr. Dels er det jo min gamle gruppe fra barndommens land, dels vidste jeg, at min gamle skole- og spejderkammerat Per også deltog i lejren. Jeg traf ham nu ikke lige den dag - men mødte til gengæld hans to sønner, der er ivrige spejdere.

Her i bloggosfæren er Per mest kendt for at være manden bag bloggen Thitind.dk, hvor han skriver om himmerlandsk popmusik, livet på en efterskole og almindelige fortællinger fra hverdagen. Ofte også om hans mange gøremål sammen med de to sønner, der så til gengæld må lide den tort at komme på internettet. Per er en dygtig fotograf - og billederne er ofte flotte. Men det er nu ikke hans skyld alene - for som det ses, er de to knejter altså også særdeles fotogene. Og med sådan en far er de jo vant til at blive fotograferet - hvilket unægteligt gør sagen lidt nemmere.
Som alle friske spejdere holder Morten og Thomas af kiks.

1 kommentar:

Lyngby sagde ...

Jammen vi 3 knejter takker da for de fine ord, og hyggeligt at hilse på ovre i din del af lejren også.