fredag den 7. december 2012

Vinterbilleder 2012

Ud i den hvide verden

Stille flyder åen...
Torsdagens frostklare solskinsdag, som fulgte efter en nat med snevejr, drog den gamle snetosse som en sirenesang.

Dårligt var davren fortæret, før jeg belæsset med al fotogrejet - næsten - drog ud i den hvide verden. Det ene billede tog det andet, og før jeg vidste af det, var jeg i Svinkløv. Det er sådan lige på kanten af distriktet - og det var på tide at vende hjemover igen.

Det blev til en hel stribe flotte vinterbilleder. Et par af dem findes herunder. Resten kan ses i et album her. Albummet er kun et forsøg. Jeg har netop fået en ny Photoshop Elements - og diasshow og albums er nogle af de nye funktioner i programmet. Jeg er først ved at lære at bruge det, så det er ikke videre elegant lavet. Har du problemer med at se albummet, så lad mig det vide.
Herregården Bratskov ligner i disse dage
kulissen til en TV-julekalender.

Det navnkundige Svikløv Badehotel ligger øde hen i disse vinterdage - og
giver mig associationer til Jack Nicholson og Ondskabens Hotel.


Langdalen er en af de foretrukne vandreture om
sommeren. Lige nu nøjes vi med skiltet.

Fiskerbådene på Slettestrand.


Ingen kommentarer: