fredag den 8. april 2016

Landevejsfoto

Fra det fotografiske overskudslager

Flapsi-vapsi-rapsi. Hunand lægger an til flyvning.
Den seneste uges tid har jeg haft kameraet med mig i bilen, men har ikke rigtig haft tid til at sortere i billederne før nu - altså fredag aften.

Jeg er gået lidt ukritisk til værks og har lynredigeret nogle af billederne. Fuglene er altid interessante, billedet af hunanden er ret godt, den blå kærhøg er relativ sjælden og så er der måske en fjeldvåge på et af dem.

Og så er der billederne af træsvampene. Dem har jeg ikke tidligere haft øje for, men de er faktisk ret fotogene, så der vist basis for at arbejde lidt videre med det tema.
Randsporet hovporesvamp.
Tøndersvamp. Bemærk sporerne på undersiden.
Hvinand - han.
Krikand - han.
Blå kærhøg - hun eller ungfugl.
Musvåge
Jeg er altså ikke helt sikker, men jeg tror, at det er en fjeldvåge. 

Ingen kommentarer: