torsdag den 23. juni 2016

Kend den på knækket

En måges føl'se for pølse

En rigtig "Mågens" - kendes på knækket...
Det grønlandske miljø i Nordjylland fejrede årets grønlandske nationaldag ved et stort arrangement i Aalborg Zoo.

Det var første gang, haven lagde plæner til den store fest, men en absolut succes for hele familien. Jeg spår, at man har skabt en tradition, der er kommet for at blive. Alt det har jeg skrevet meget mere om på Arctic Business Networks blog, som jeg redigerer.

Nu er Zoo altid god for gode motiver til fotografen, så det blev til flere fotos, end jeg skulle bruge til selve artiklen på ABN-bloggen - og så er det jo godt, at jeg har Limfjordens Bredder til overskuddet.

Især isbjørnene holder jeg meget af at fotografere - og jeg var helt vild med Nive Nielsen og The Deer Children, der havde lånt en udstoppet isbjørn til sceneshowet.Det resulterede i et af de underligste rock-billeder, jeg nogen sinde har lavet.
The Deer Children på scenen med den udstoppede isbjørn.
Pas på ryggen, Nive...
Isbjørne tegner sig for nogle af de mærkeligste stillinger,
når de flader ud...
Zoo's rensdyr slumrede i skyggen - vel vidende at
rensdyrjagten i Grønland endnu ikke er gået ind.

Ingen kommentarer: