mandag den 4. september 2017

Ja!

Bryllup på havnen

Så går det løs. Der er ingen vej tilbage...
Der må kysses...
Lørdag var jeg til bryllup på havnen i Løgstør. Jeg havde lovet min gode ven, Jesper Murersvendsen, at forevige begivenheden, når han fik sit livs Pernille.

Det er ikke fordi bryllupsfotografering ligefrem er min spidskompetence. Det indebærer blandt andet opstillinger, og jeg er dybest set mere reportagefotograf, men det var nu ikke dagens største udfordring.

Synkronknus...
For det første er en havn ikke jordens bedste location. Der er grænser for, hvordan man kan bevæge sig - og så bliver baggrunden nemt rodet, så der ofte skal laves et betydeligt efterarbejde på billederne. For det andet var det flot solskinsvejr, og det betyder voldsomme skygger på billederne.
Men der var også lyspunkter. Bruden var yndig som få, og mureren en glad og meget fotogen mand, så det gik da meget godt.

Jeg er ikke færdig med efterbehandlingen af lørdagens mange fotos, men er et par stykker.
Fars pige...
Det blev et ja...
Der lyttes til borgmesteren...
På vej til brudekareten, der selvfølgelig var en Land-Rover.

Ingen kommentarer: